Монастирищенська міська громада
Черкаська область, Уманський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

На допомогу інклюзивній освіті: для батьків і вчителів

Дата: 07.04.2021 12:42
Кількість переглядів: 351

Фото без опису

Інклюзивне навчання сьогодні — це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

Монастирищенська публічна бібліотека пропонує добірку нових надходжень із серії «Інклюзивне навчання» від Українського інституту книги. Серія має такі видання:

А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко «Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі»,

І.В.Сухіна «Гіперактивна дитина»,

О.В.Чеботарьова, І.В. Гладченко «Дитина із синдромом Дауна»,

А.Л.Душка «Дитина з розладами аутистичного спектра»,

Ю.В. Рібцун «Дитина з порушенням мовленнєвого розвитку»,

Т.М.Костенко «Дитина з порушенням зору»,

Н.В. Базима «Розвитокмовлення дітей з аутизмом»,

О.В.Чеботарьова, Л.В. Коваль, Е.А. Данілавічютє «Дитина із церебральним паралічем»,

С.В.Трикоз, Г.О.Блеч «Дитина з порушенням інтелектуального розвитку»,

С.В.Литовченко, В.В.Жук, О.М. Таранченко «Дитина з порушенням слуху»,

І.В. Мартиненко «Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення».

Пропоновані книги містять практичні матеріали, що висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливостями розвитку; специфіку роботи з батьками таких дітей і фахівцями, рекомендації щодо модифікації навчального середовища; дієві прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу, поради стосовно корисних ресурсів, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора