Монастирищенська міська громада
Черкаська область, Уманський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Структура власності: як подавати дані про КБВ?

Дата: 04.10.2021 10:43
Кількість переглядів: 128

11 липня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», зареєстрований Мін’юстом 08 червня 2021 року за № 768/36390. 

Так, структура власності готується у довільній формі та є схематичним зображенням зі всіма особами, які прямо чи опосередковано володіють юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами.

Подавати структуру власності слід з іншими документами протягом трьох місяців, починаючи з 11 липня – до 10 жовтня 2021 року.

Що таке структура власності?

Це офіційний документ, який з метою встановлення кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи має в обов’язковому порядку надаватися державному реєстратору.

У структурі власності потрібно зазначити розмір участі кожного з власників, а також вказати осіб, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи. Крім того, необхідно зазначати опис здійснення та характер вирішального впливу КБВ на діяльність юридичної особи

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено на офіційному вебсайті Мінфіну у рубриці «Фінансовий моніторинг».

Кого стосується?

Усі юридичні особи (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій) щодо яких в ЄДР мають міститися відомості про КБВ (кінцевого бенефіціарного власника) та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ (частина четверта Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону).

Які документи необхідні для подання даних щодо бенефіціарів?

Для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ державному реєстратору необхідно подати:

–   заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) – форма 2 або заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування – форма 4;

–   структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності;

–   витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні ї місцезнаходження, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора