Монастирищенська міська громада
Черкаська область, Уманський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА: ВІДКЛЮЧЕННЯ ЗА БОРГИ?

Дата: 14.02.2022 10:00
Кількість переглядів: 192

Фото без опису

Шановні споживачі!

Нагадаємо вам, що з 23 грудня 2021 року рішенням Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на території Черкаської області скасовано "червоний" рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. Оскільки заборона відключення за борги встановлюється лише на час дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування, то вже з 25 січня 2022 року було поновлено кампанію з відключення боржників від електропостачання.
 

На даний момент ще залишається досить велика кількість боржників, які не вжили жодних заходів для врегулювання питання своєї заборгованості. Тому нагадуємо усім, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг з відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.

До того ж, процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення і відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
 

Отже, якщо Ви не бажаєте позбавити себе благ цивілізації та понести додаткові витрати, якомога швидше погасіть заборгованість за спожиту електроенергію. Оскільки платіж в залежності від установи, де його було здійснено, може проходити до 7 робочих днів, то після здійснення оплати слід одразу повідомити про це Монастирищенський  центр обслуговування споживачів (вайбер 0675105431) та надати підтверджувальні документи.

Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини і Ви дійсно не в змозі погасити її одноразово, Ви маєте можливість укласти договір про реструктуризацію.

Для цього Ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорту, ідентифікаційного коду і обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.

Радимо усім боржникам якомога швидше вжити заходів із погашення заборгованості.

 

Дякуємо за розуміння!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора