СМС-ІНФОРМУВАННЯ ПРО ЗАБОРГОВАНІСТЬ!
Шановні побутові споживачі!
ТОВ «Черкасиенергозбут» висловлює щиру подяку усім, хто оплатив рахунки за спожиту електроенергію!
Вкотре зауважимо, що вчасна оплата рахунків – це можливість закупити електроенергію у необхідній кількості та забезпечити підтримку електромереж області у справному стані. Кожен ваш платіж – це підтримка енергетичної системи України та посильна допомога в обороні нашої країни.
Енергетика Черкащини, як ніколи, потребує Вашої підтримки. Саме тому, сьогодні ті споживачі, хто з певних причин не оплатив рахунки за спожиту електроенергію, отримають СМС-повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
Якщо Ви не оплатили рахунок у цьому місяці – дуже просимо зробити це якомога швидше!
Якщо ж Ви оплатили рахунок, але все рівно отримали повідомлення про наявний борг – приносимо свої вибачення. Причин цьому може бути декілька:
• по-перше, номер телефону у базі Товариства може не відповідати особовому рахунку. Виправити це дуже легко, звернувшись до Монастирищенського ЦОС за т.0675105431;
• по-друге, Ваш платіж міг затриматися у дорозі, і кошти ще не встигли потрапити на особовий рахунок. Таке явище частіше спостерігається при оплаті через пункти прийому платежів АТ «Укрпошта» (тут кошти можуть надходити протягом 7 робочих днів), втім, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. Тому в такому випадку варто просто зачекати – одразу після надходження кошти у повному обсязі будуть зараховані на Ваш особовий рахунок.
• по-третє, при здійсненні оплати могла бути допущена помилка (наприклад, невірно вказано особовий рахунок). У такому випадку Вам слід звернутися до свого ЦОС за т.0675105431 та установи, де Ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.
Ще раз дякуємо усім, хто оплатив рахунки!