Щодо захисту прав споживачів!
Шановні жителі Монастирищенської громади!
Повідомляємо вас, відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів», суб’єкт господарювання зобов’язаний видавати розрахунковий документ (товарний чек) . У випадках пов’язаних з порушенням прав споживачів відповідно до Закону статті 8 надавач послуг зобов’язаний обміняти товар або повернути кошти, згідно статті 9 обмін товару можна здійснити протягом 14 днів при наявності розрахункового документу.
У випадках пов’язаних із порушенням прав споживачів за наданням первинних консультацій ви можете звернутися до Уманського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, яке розміщене за адресою: м. Монастирище, вул. Черняховського, 17.
Тут ви зможете подати заяви по вирішенню питань, пов'язаних із якістю товарів, послуг та порушенням прав споживача.
Для отримання більш детальної консультації та вирішення вашої проблеми, маєте можливість звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області за телефоном: (0472) 33-12-08
Повідомляємо усіх суб’єктів господарювання , які здійснюють свою діяльність на території Монастирищенської МТГ про необхідність облаштування куточків споживача з обов’язковим зазначенням номеру телефону консультаційного центру з питань захисту прав споживачів, створеного на базі Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, телефон (0472) 33-12-08