Обізнаність суб’єктів пробації – це шлях повернення до самостійного соціального життя
У межах забезпечення доступності до державних послуг, 13.06.2025 р. спеціалістами відділу обслуговування громадян номер 2 (сервісний центр) управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Черкаській області проведено інформаційно – роз’яснювальну зустріч із суб’єктами пробації.
Під час заходу учасники отримали роз’яснення щодо переліку послуг, які надає Пенсійний фонд України:
- порядок призначення та перерахунку пенсій (за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, пенсії військовослужбовців, ін.), страхових виплат;
- порядок отримання довідок про розмір виплат та перебування на обліку, витягу з реєстру застрахованих осіб;
- порядок зміни способу отримання виплат (пошта/банк);
- видача пенсійного посвідчення;
- переведення виплат за новим місцем проживання;
- виплата допомоги на поховання;
- порядок призначення пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги;
- порядок отримання компенсації за тимчасове безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб за програмою «Прихисток»;
- порядок використання електронних сервісів ПФУ та перелік послуг, які можна отримати через вебпортал Пенсійного фонду України;
- тощо
Задля своєчасного інформування та обізнаності суб'єктів пробації щодо послуг, які вони можуть отримати у Пенсійному фонді України головним спеціалістом відділу обслуговування громадян №2 (сервісний центр) Іриною Стасюк передано начальнику Уманського районного сектору №2 Вадиму Кузьменко інформаційні матеріали.
Такі заходи мають низку важливих переваг, які сприяють успішній соціальній адаптації суб’єктів пробації та їхньому поверненню до повноцінного життя в суспільстві, підвищенню рівня правової обізнаності та формуванню відповідального ставлення.
Уманський РС №2 філії ДУ «Центр пробації»
в Черкаській області